Videoviestintä yrityksissä kertoo nopeasta muutoksesta

Liiketoimintaympäristön nopeat muutokset haastavat johtoa viestimään yhä monimutkaisemmista asioista selkeästi ja vaikuttavasti. Tuore asiantuntija-analyysimme paljastaa, miten suomalaisyritykset ovat vuosina 2023–2025 ottaneet piirrosvideot osaksi myynnin ja markkinoinnin haasteisiin vastaamista sekä sidosryhmille viestimistä. Raportti tarjoaa neljä keskeistä johtopäätöstä suoraan huippuyritysten kulisseista. Raportti tarjoaa sinulle oivalluksia, joiden avulla voit tehdä sisäisestä viestinnästä sekä tehokkaampaa että vaikuttavampaa.

Ennakkotilaa raportti itsellesi

Mitä raportti sisältää?

Asiantuntijamme yhdessä kaupallisen johtajamme Joni Pohjanketun kanssa laativat 2023-2025 dataamme nojaten analyysin siitä, miten ja mihin piirrosvideoita käytetään kotimaisissa yrityksissä.

Tausta-aineisto kattaa noin sadan vuosittaisen yrityskäyttöön tehdyn videon aineiston. Videoiden käyttäjissä painottuvat pörssiyritykset, suuret ja keskisuuret yritykset.

Analyysi sisältää:

  1. Yhden sivun tiivistelmän yritysjohdolle
  2. Katsauksen vallitsevaan tilanteeseen
  3. Analyysin sisäisen ja ulkoisen viestinnän trendistä
  4. Analyysin ulkoisen videoviestinnän tavoitteista
  5. Analyysin ulkoisen videoviestinnän kärkiaiheista

Ennakkotilaamalla asiantuntija-analyysin saat sen käyttöösi heti, kun analyysi julkaistaan (arvioitu 12.11.2025). Raportin tilaaminen on maksutonta.

Kirjoittajasta

Joni Pohjankettu (Myynnin johto YAMK, JYET) on Tussitaikureiden kaupallinen johtaja ja Suomen johtavia selitysvideoiden asiantuntijoita yli 12 vuoden kokemuksella. Joni kokee vahvuudekseen yrittäjätaustan ja vuosien aikana kertyneet projektit B2B-myyntiin ja markkinointiin liittyen.

Analyysin taustalla on useiden asiantuntijoidemme osaaminen. Voit tutustua asiantuntijoihimme täältä.

Jaa tämä julkaisu

Muita julkaisujamme